نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس یک بار دیگر به موراتا فکر می کند

یوونتوس یک بار دیگر به موراتا فکر می کند

آلوارو موراتا به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات اینتر و رم ظاهر شده است، اما یوونتوس نیز با عوامل این مهاجم دیدار داشته اند.

 

مهاجم اتلتیکو مادرید احتمال بازگشت به سری آ با اینتر و رم را دارد که قبلاً با اطرافیانش مذاکره کرده اند. عوامل موراتا در ایتالیا هستند و روز سه شنبه با بپه ماروتا ملاقات کردند.

 

اسکای اسپورت ایتالیا مدعی است که اینتر پیشنهادی شفاهی به ارزش 15 میلیون یورو ارائه کرده است، اما اتلتیکو نمی‌خواهد کمتر از بند 21 میلیون یورویی موراتا بفروشد. تمام روزنامه های ورزشی ایتالیایی موضع تیم اسپانیایی را تایید می کنند.

 

نسخه چاپی امروز گازتا ادعا می کند که مدیران یوونتوس کریستیانو جونتولی و جووانی مانا نیز صبح روز سه شنبه قبل از دیدار با اینتر با نماینده مهاجمان دیدار کردند.

 

موراتا یک هدف بالقوه برای بانوی پیر است، اما جونتولی روز سه‌شنبه گفت که بیانکونری اگر ابتدا برخی از بازیکنان را نفروشد، خریدهای جدید را تکمیل نخواهد کرد.

 

طبق گزارش Il Corriere dello Sport، رم همچنان در رقابت برای جذب موراتا پیشرو است، زیرا قبلا با این بازیکن به توافق رسیده است. با این حال، مالکان باشگاه نمی خواهند 21 میلیون یورو روی خرید او سرمایه گذاری کنند، در حالی که ژوزه مورینیو برای همکاری با موراتا در ورزشگاه المپیکو اصرار دارد.

 

مدیاست نیز نوشت:

 

یوونتوس و اینتر مشتریان جدی این بازیکن هستند ولی یووه فعلا در مرحله ی بررسی شرایط می باشد و اگر بازیکنان مورد نظر را به فروش برساند، آن موقع به خرید موراتا فکر می کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: